No products in the cart.
Умови повернення товару
Умови повернення (обміну) виробу визначаються відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. На всі товари поширюється гарантія, термін якої залежить від сервісної політики виробника чи імпортера нашій країні. Повернення та обмін товару належної якості на протязі 14 днів з моменту купівлі здійснюється відповідно до закону «Про захист прав споживачів».
Ви можете повернути протягом двох тижнів куплене обладнання, — за умови, що обладнання було не встановлено, не експлуатувалося та збережено заводське упакування та його елементи, на обладнанні немає механічних пошкоджень, подряпин та сколів (стаття 9. п 1. Закону «Про захист прав споживачів»).
Повернення товару здійснюється покупцем власним коштом. Якщо обладнання не працює або виникає підозра, що товар був в експлуатації, обмін або повернення товару здійснюється тільки після укладання авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені або товар не був у використанні. Через два тижні, але в межах гарантійного терміну, товар підлягає гарантійному ремонту в сервісному центрі. Якщо товар вийшов з ладу через неправильну експлуатацію, претензії не приймаються.
Насамперед, це стосується механічних пошкоджень. У разі пошкодження товару у процесі транспортування, згідно з нашим законодавством, збиток зобов’язаний компенсувати компанія-перевізник. Покупець зобов’язаний зберігати упаковку та елементи упаковки під час гарантійного терміну. Відсутність упаковки або елементів упаковки може бути причиною відмови товару або гарантійного ремонту сервісним центром.
Оплата покупцем за товар є фактом його угоди з існуючими в країні (зазначеними вище) правовими нормами, які регулюють господарські відносини покупця і продавця.
Рекомендуйте всім покупцям уважно ознайомитись, вивчити, та суворо дотримуватися вказівок інструкції з експлуатації товару, перш ніж він почне експлуатацію купленого товару.